Dag 18 Rainforest, Mt Bishop, Squeaky Beach, 1st Kangaroo, emoe, WomBats.

De volgende ochtend om 5:45 uur opgestaan voor een lange trip door het Rainforrest om in stilte van de opkomende zon te genieten op Mount Bishop.Wat een fantastische omgeving overal vliegen fel gekleurde vogels en vlinders tussen de zonnestralen door. Op een gegeven moment zie ik een rood/blauwevogel, een Ara soort van 30 cm, aan het eind v/h pad naar voedsel zoeken. Ik besluit stil op de grond te gaan zitten en pak een stukje Batard Olive Di Casavan Laurent. De Ara ruikt het een komt voorzichtig een stukje dichterbij. Na 3 kwartier eet hij eindelijk uit mijn hand, wat een geweldige ervaring voor onsbeide. Op bepaalde gebieden van het regenwoud moet ik over een verhoog vlonderpad lopen in verband met giftige slagen en ander gespuis dat hier over de grondkruipt. Op een gegeven moment zie ik een Kangeroo over een zijpad hoppen. Als ik er naartoe loop met camera in standje standby is hij alweer weg. Ik doe decamera weer uit en terwijl ik omkeer vliegen er 12 Kangeroos 10 meter achter mij het pad over. De oudste blijft midden op het pad staan en kijkt mij met eenvervaarlijke blik aan totdat ook de jongste veilig zijn overgestoken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!