Dag 17 Wilsons Promontory Natural Park and Tidal River

De volgende ochtend vroeg opgestaan. Ik heb een lange rit voor de boeg met 33 graden buiten de auto. Nadat ik uitgezwaaid word door het overbuurmeisjevertrek ik richting Wilsons Promontory National Park. Onderweg even stoppen in Tarwin Lower voor een fles water en een toast met scrumbled eggs. Voor $10.95nog een Adventure Map gekocht zodat ik al vast wat plekjes kan uitzoeken in het W.P.N.P. Na een lange rit door afgelaten gebieden en stoffige zandwegen kom

ik aan op de plaats van bestemming Het W.P.N.P. Ik besluit direct door te rijden tot het meest zuidelijke puntje in het park omdat daar de Tidal River uitkomt in de Ocean. Dit blijkt een soort camp te zijn dat als uitvalsbasis wordt gebruikt voor meerdaagse trips door het Rainforrest of de Mountains. Ik besluit om even uit te rusten na twee dagen rijden. Koop gauw een halve kip en een blikje cola en zit de rest van de avond lekker op het wit goude strand te lounchen. Het is hier adembenemend mooi, parelwit zand en helder blauw water met witte koppen. Ik besluit een te worden met de natuur en ontdoe me van laatste knellende kledingstukken. s'nachts onder de blote hemel geslapen een gekeken naar de grote beer. Opeens hoor ik geritsel achter mij. Het blijkt een Wombats te zijn, een soort knuffeldier van 60 cm.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!